Termín odevzdání žádostí pro podzim 2017 byl stanoven
na pátek 10. listopadu 2017. Podmínky
podání žádosti a formulář najdete v úvodním textu stránky NF. Žádosti bude
správní rada projednávat v pondělí 13.11.2017 v 16:00 a výsledky jednání budou zveřejněny v týdnu následujícím zde na školním webu. Žadatelé budou své projekty krátce prezentovat také osobně na
jednání správní rady NF v pondělí 13.11.2017. Upozorňujeme, že žádost musí být vyplněna na počítači (ne ručně!!!) a do termínu uzávěrky odeslána včetně příloh na e-mailovou adresu: nadacni.fond@alej.cz. Do předmětu mailu je třeba napsat Název projektu - žádost. Do daného termínu je třeba žádost včetně příloh odevzdat také v tištěné podobě s podpisem žadatele a garanta v kanceláři školy nebo prof. Machátové. Správní rada NF GNA |